Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här har en försökt gömma sej i diket, en har ätit hallon, en har lekt med ogräs, en har spanat på kor o en va alldeles nöjd med att springa runt med sin boll Dom har sina idéer dessa monster
Sex år gammal och hade sin fjärde och sista kull i november. När hon kom till oss var hon en liten köttbulle men nu börjar hon forma sig fint. Lite mer muskler bara.
Idag gick vi längs vattnet. Jättespännande tyckte salukipojken! Framförallt vågorna var hur kul som helst. Han ville knappt gå därifrån, men jag var rädd att han skulle halka i så vi tog det lite lugnt ändå. Måste se till att ta oss till hundbad med liten strand sedan, han lär älska det.
Vi fick ett oväntat paket från "momo" i Sverige idag. Jag fick godis och dillchips och Wilson fick ett hurtta-täcke så han slipper frysa nu mitt i vintern när det är under 20 plusgrader
Känns som att denna hunden är som jag fast i hundformat, kanske inte bästa ihopparningen men hon är mattes älskling
Tänk att jag var på G att ge upp vallningen med henne eftersom det mest blev konflikt och inge kul. Så tacksam för annan input förra sommaren som gör att det bara känns roligt (synd bara att den tränaren är 80mil bort…)
Vi jobbar på med hullet, och musklerna. Vill inte gärna ösa i honom mat och riskera att han blir tjock istället, det är så små marginaler på de här vovvarna, men nu käkar han högenergi-färskfoder blandat med vanligt torrfoder och får lite havregryn ibland. Ska nog börja ha i mer havregryn, och låta honom få av fiskoljan jag har. Han är iaf väldigt(!) pigg och glad, och orkar springa betydligt mer nu än i början när han kom hit.
Det är väl vanligt när man har småbarn att man knappt får gå på toa De här två har också koll på var man är så här såg det ut när jag kom ut från lilla rummet igår