JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Höjden av bekvämlighet
(det är torrfoder i byttan, hon äter inte det någon annanstans
)
Kvällsbus med lilsnuttan
Jättetrött Tilda som fick parabolöra
Han som börjat mysa med mig i soffan
Minus 18. Hon är inte imponerad
Knut hitta en liten tomteby i skogen
Lite lerigt i rastgården idag. Ebrah blev prickig i ansiktet
(Benen, magen och svansen, de bytte färg helt till lerfärgat... Det blev till att tvätta hundar efteråt)
Tränar inför det stora julkortsmakeriet…
2h blev det idag i ny skog. Försöker bränna av så många långisar som möjligt fram till Jul, så samvetet kan kännas ok.
Är så rogivande att bara strosa runt i skogen och låta hunden gå lös och göra sitt.
Idag fyller lilltjejen tre år
Det blev promenad med brorsan Humle
Jag brukar säga att Nova e den sötaste av mina hundar men just imorse funderade jag lite extra när jag vaknade upp till detta
IMG_0899.webp
49,6 KB
· Visningar: 73
Lily hade kul och gjorde en snöängel
Övr. Hund
Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist!
Bild...
2
3
4
Övr. Hund
Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar.
För det första ska en ny takbox inhandlas...
Övr. Hund
Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster.
Det finns dock en sak...
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning På inoff borde man kunna ha vad som helst som man känner sig bekväm med, det är väl mer som en träning?
Piaff
20 minuter sedan
Svar: 702
Visningar: 68 794
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Klokt att ha det i åtanke. Det verkar som att det inte är så många starter på tävlingen långt bort, och en vän ville gärna med som...
Red_Chili
31 minuter sedan
Svar: 1 384
Visningar: 84 658
Hund
Artfex S
Övr. Hund Hade en sådan när min hund var valp. Han vägde 7 kg när jag fick hem honom. Var mycket nöjd med den, men han har växt ur den (30 kg nu).
Sol
33 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 106
Hund