JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sötnosen
Tänk om han hade tittat åt mitt håll ...
Ammos systerson
Dags för kvällsgotte
Mitt nyfikna gäng
Vad har du där uppe matte? Godis?!
Ibland går det bara att skratta åt honom! Så fånigt ful, och så nöjd åt att solstrålarna äntligen nådde soffan i några minuter
Lite lerigt i rastgården...
Vårbad
Vår i Skåne idag
Ebrah hittade en fin liten pinne på kvällspromenaden. Sedan ville hon leka vrålade rodeohäst. Att vi varit ute nästan 3 timmar idag, att hon sprungit massor i rastgård och att hon faktiskt fyller 10 år snart spelar visst ingen roll
Oknytts Heli
Valpar om tre veckor
Tilda ser ut att ha det bra på sin hotellvistelse (hos mamma
) medan jag är på sylan
Det är så kul att ha en hanhund i flocken... Jättekul. Framförallt när han pissar där syrran står och nosar.
1000079967.webp
296,5 KB
· Visningar: 73
Trött liten dam
Lite kallare ute idag igen
Övr. Hund
Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist!
Bild...
2
3
4
Övr. Hund
Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar.
För det första ska en ny takbox inhandlas...
Övr. Hund
Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster.
Det finns dock en sak...
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras ”De är pudelblandraser, alltså doodle. Rasen är wawadoodle, 75% toy-pudel och 25% chihuahua”. Lite svårt att bestämma sig om det är en...
Lyan
6 minuter sedan
Svar: 1 879
Visningar: 183 707
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Har en krocktestad sele som man fäster i remmen till bilbältet, den som går över kroppen på människor. Och sen kopplar i bältet. Det är...
Malibu_Stacy
9 minuter sedan
Svar: 1 401
Visningar: 85 559
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina orangea killifiskar är verkligen duktiga på att skrämmas. Jag kom hem, såg en hane ligga som pressad mot rutan på ett blad. Det såg...
Red_Chili
12 minuter sedan
Svar: 1 450
Visningar: 44 090
Djur
Septisk artrit
Hästvård Tack, det låter ju mer hoppfullt även för mig. Han har inte haft någon infektion, men inflammationen har av oklart anledning varit stor...
prinsessfeminist
46 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 1 778
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Jag håller på och förbereder mig för att åka till München och kolla på tävlingarna där. Tyvärr säger prognosen just nu regn, så det är...
warg
54 minuter sedan
Svar: 706
Visningar: 62 170
Grenar
Födda 2022
Svar: 546
Visningar: 79 429
Avel