Senast tagna bilden..

Lilljessicah

Trådstartare
.. på era hundar.

DSC_0180.jpg

apport1.jpg

Fyll på..

Sv: Senast tagna bilden..

Då vill jag bjuda fröken Lilljessicah på en liten "present", nämligen en alldeles färsk bild på hennes nya valp - möt Khemosabi Double Spin...
spin_7v_1.JPG-for-web-LARGE.jpg

vilken fin :love:
vart bor du (det ser ut att vaara så mkt snö...)

Tack så mycket! :laugh:

Vi hade snöstorm helgen innan bilden togs och då fick vi runt 60 cm snö men mycket hade smält bort när bilden togs och nu är nästan allt borta :cry: Jag bor i Östhammar (6,8 mil nordost om Uppsala) :)

Vet inte hur länge hon har terrat mig med detta mirakel nu :mad: Det är svårt att stå fast vid sitt beslut om att inte skaffa ny hund på ett par år när man var och varannan dag få se bilder på den där!

Min senaste är fotad 23/11, inte världens mest seriösa bild men hunden är söt som vanligt

Nikki.jpg

Här har vi kompisen Ghandi som sjunger opera för min hund, som se lite skeptisk ut. :D Fotat idag på promenaden.

25043479.jpg

Taget idag när vi var och tränade:
Gabbi
25046819.jpg

Från gårdagens prommis:
Kiera
25026402.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 242
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 470
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 052
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
546
· Visningar
33 445
Senast: Iamia