Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

dsc_6025_48535146.jpg

Här är en bild på vår goa lilla valp Lisbeth Salander. Vi hämtade hem henne i fredags :)

Hihihi sötnos, lätt sötare än Lisbeth Salander enligt min mening :P

Attans att jag glömde ta kort på Elvis valpar igår när jag var där. Dom är 8-9veckor nu och såååå söta. Dom skulle jag ju frestat dig med ;)

Attans att jag glömde ta kort på Elvis valpar igår när jag var där. Dom är 8-9veckor nu och såååå söta. Dom skulle jag ju frestat dig med ;)

:eek: Det är DÖDSSYND att glömma ta kort på Shih-tzubebisar, och sen dessutom nämna det! :devil:

Just nu försöker jag intyga mig själv att det här hemmet inte behöver en Shih-tzu till... :p

Var också lite osäker om det var shih tzu eller lhasa apso först. Himla gullig var hon iaf! Jag har två shih tzu pojkar här hemma jag. Ser fram emot fler bilder på den lilla godingen :laugh:

så fina hundar ni har allihopa :love:

själv är jag inte hundägare, men jag är hundvakt nu i ett par dagar åt två toypudlar!

Kanel2.jpg

Kanel1.jpg

Tote.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka