Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Yes, då var det Avila! Lite skoj faktiskt med ett sånt sammanträffande att både jag och Anna (ägaren) har varsin dvärgschnauzerhane innan :D

Fast våra dvärgschnauzrar är faktiskt s/s om jag ska vara petig ;):D!

Det verkade vara en väldigt mysig hund :) Och hennes kompis hade en sjukt snygg svart-vit Aussie med :love:

Haha, jag menade givetvis s/s. Jag slant :angel:

Senast ändrad:

Meen!:love:

En bild på min lilla fluff:) Efter avslutningstävlingen på agilitykursen som hon vann:D
27sep2009129.jpg

kl
Mina raringar rejsade lite på fältet idag:D
2009-09-275.jpg

2009-09-272.jpg

Jag kommer matte oiiiiiiiiiii!

2009-09-274.jpg
En lycklig liten skithund:love:

Senast ändrad:

jagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudel

jagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudeljagskaintehaenmellanpudel
Nää, det ska du inte - du ska ju ha gurkfarm:p

Den lille är min äldsta dotters hund,och nu ska vi se stavningen här..
Det är en blandis Lhasa Apso/shitzu

Nyklippt buse som for runt som en tok när allt var klart...

vill ut till kaninerna

ptvben.jpg

aja...

ajabaja.jpg

Fnatt

gldjefnatt.jpg

Av bus blir man trötter

softar.jpg

Hur lyckades husse matcha hunden veckan innan på hundkursen :p

matchandepar.jpg

( det blåste som...och var på G att regna )

Lilla skruttan har fått en frätskada eller liknande uppe på huvudet! :( Vi har ingen aning om vart hon har varit eller vad som kan ha hänt, inget spår i pälsen heller. Jätte underligt.
Vi var in på bagarmossen och skulle på åb idag och göra rent det. Det hade tyvärr blivit infekterat så nu är hon sövd för rengöring och vi väntar på att få åka och hämta henne. Antagligen blir det en annan taktik nu och vi kommer nog hålla det helt öppet och tvätta istället. Hon svullnade ju upp i ansiktet som ni ser på bilden och fick lite problem med andningen.

6826_147631831460_627071460_3140187_4330290_n.jpg

Så här ser hon ut egentligen när hon inte ser ut som 7 svåra år ;)
Mattes Gullerått :love:
6826_142672806460_627071460_3086259_3156901_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 345
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 088
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 495
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V