Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Terriern och portugisen med sin whippetkompis.

hundkompisarred.jpg

Terriern och whippetkompisen

tocred.jpg

Han är blandras mellan Flatcoated retriever och Pointer.

har fått höra några gånger att "Det är den vackraste labrador jag någonsin sett!" :D
Då brukar jag svara att det är för att det inte är en labrador ;)

ja han va väldigt fin :)
jag ville gissa på pointer men han hade ju snyggare huvud. De brukar bli så överdrivna så nosen sluttar uppåt.

Tack!

Jag gillar att hans päls är mjuk och vågig, inte hård och krullig som vissa portisar har.

Han är mycket gosvänlig:love:

Nu tycker jag att du ska vara tyst! Påminn mig inte. :mad:

Hehe

Portisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportis portisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportis
portisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportis.

:angel:

Hehe

Portisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportis portisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportis
portisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportisportis.

:angel:

:mad::mad::mad::mad:

Föresten, har du redan satt på tomteluvan?
<--------
:D

Men ÅH vilken söt liten filur! :love:

Idag är min lillskrutta exakt 18 månader gammal :eek:
När hon stod på ett lutande lådlock imorse såg hon ut såhär:
dsc_4226-copy1_55471251.jpg

Nuuu ser jag vart de där tre grammen du pratade om sitter! :eek:

Eller inte :rofl: Hon är jättefin! Hälsa grattis från mig ;)

Haha, man ser inte ens skymten av några höftknölar på henne, så några gram mindre vill jag ha henne. Tittar man på henne uppifrån ser hon ut som en korv :p Men imorgon blir det lek med brorsan + ett gäng andra salukis i sandtag, nästa vecka är det vinthundsbus flera dagar och så blir det cykelrundor, långpromenader osv. Zala behöver också det där, mest för att hon tappat lite muskler... Är inte båda damerna i toppkonditon hela tiden är jag missnöjd :angel:
Och jag ger henne en puss på pannan från dig ;)

KL

Här är ett par på min schäfer-labrador Xerox.

Den här minen gör han alltid när han vill gå ut :crazy:
Han stänger munnen och läpper fastnar lite. :rofl:
DSC04327.jpg

DSC04328.jpg

Favoritbollen!
DSC04163.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 331
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 039
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
997
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 489
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka