Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Vilka sotnosar... sarskilt rottisen sa klart:p

Har ar min tjej. Jag viste inte hur mycket jag behovde en hund innan jag skaffade henne... Hon gor mig komplett.

Drybrucke's Amanda, Mandy.

IMG_5856.jpg

IMG_5889.jpg

IMG_5954.jpg

*kl*

Klippte vovvarna runt ögonen idag så man ser ögonen lite bättre :).

Elvis innan
29784692.jpg

Elvis efter
29790216.jpg

Douglas innan
29784711.jpg

Douglas efter
29790211.jpg

Alltså, nu är jag sur. Här flyttar man hela vägen till norrland och så har nån jäkel gått och vänt på Sverige?? :mad:

*jag vill också ha snö*

KL

2009-10-31104-1.jpg

Min Lyxa, 4 månaders Australian Shepherd och hennes bästa fightingkompis Nexi, 5 månaders Dvärgscnauzer :D

Inte den vackraste bilden direkt, men tycker den är lite rolig. Min hund är nyfiken så in i norden på vad som händer i husgrunden,

29805983.jpg

Ja hundarna blev som tokiga av snön! Den första för Iver i mer vuxet tillstånd.:D

Nämen, hihi, va gulligt! Vart har ni köpt alla dom? :laugh:

:rofl::rofl:

Josefiine: Min Sigge skulle älska alla de råttorna! Han har en (från ikea) som helt klart är favoriten.

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 319
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 485
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 068
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
557
· Visningar
34 268
Senast: Brie