Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

kl

Sigge förra veckan, står och väntar på att få börja spåra:
IMG_2311.jpg

Igår på julmarknad (snacka om att han lätt får uppmärksamhet, han är ju så söt). Mer än en person blev ju kär i honom.
IMG_2431.jpg

Några på min tik Frida.

Så här ser hon ut när alla är upptagna med sitt och inte har tid att leka med henne:)
43924_1257259063.jpg

Senaste bilden när vi precis va hemkomna från vet och hade gjort en livmoderoperation, allt gick bra och på fredag ska stygnen tas. Lillan är groggy här.

45865_1259064501.jpg

Shit otippat, jag tyckte hon såg ut precis som en pincher! Fin var hon i vilket fall!! Ser ut att han blivit ganska liten för den kombinationen???

Jo jag har fått höra alla möjliga förslag på raser som folk tror att hon är hahah:D. När jag gick valpkursen så trodde instruktören tvärsäkert att det va en liten tysk jaktterrier jag kom och bar på till han fasa då han menade på att jag inte skulle skaffat den rasen som första hund:cool:. Sen har jag hört smålands stövare vilket jag tycker hon liknar och många mer.För nio år sedan så åkte jag och kollade på denna lilla valp som va ensam kvar av 10 valpar, uppsvälld mage, inte vacc/chippad eller något och ja det slutade med att hon följde med hem, korkat men jag skulle bara ha henne. Enligt gubben så va det den blandningen i henne men ja jag kan med hålla med om att hon skulle varit högre, även om tikarna hos tex pointer inte behöver bli så stora. Men vilken av de belgiska vallhundarna hon skulle ha i sig det vet i tusan, energi och arbetslust har hon så det räcker och bli över iaf och hon bara ÄLSKAR att bada i timmar;). Nästa hund ska jag kolla upp mer då jag hade en himla tur att skaffa en hund på detta sättet och få en helt underbar familjemedlem:love:.

Det är han :love:

Fick en fin bild på honom och kattkompisen också som jag tyckte blev rätt härlig.

DSC02778.jpg

*kl*

Sally hittade en stor vattenpöl med orörd is = total lycka! :laugh:

IMG_7124.jpg

IMG_7167.jpg

Smutsig? Nej, dalmatiner SKA vara prickiga!

Jag fullkomligt älskar dina bilder!:love:
Alltid så himla roliga och Bra, love it!:p

(Lite OT; Vad fotar du med förresten?)

Va charmiga :love:

Jenka: Va söt han är :) Visst var det skönt med sol o minusgrader idag? Jag tycker det är underbart! Slipper man leran.

29958825.jpg

blir inte så bra med mobilkamera

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 211
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 457
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 047
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
543
· Visningar
33 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser