Rosett

Trådstartare
Har en LG från 2009. Förut när man startade den så stod on-lampan och blinkade 2-3 ggr innan den startade. Senaste tiden har den blinkat i 4-5 minuter...4 blink och en paus osv. innan den startar.
I morse vaknade jag kl 8 och då var TVn på, minns inte om jag slagit på den i sömnen eller kanske har den slagit på sig själv? O_o :nailbiting:
Funderar på att göra en fabriksåterställning, kan det hjälpa tror ni?
Ska väl maila LG och fråga också...

Låter rimligt. Har du gjort klassikern att dra ur elsladden i 30 sek och sen startat igen?
Jo men det hjälper inte, har provat flera ggr och även dragit ut allt, modem, box, TV. Nu gör jag så att jag slår på TVn, går på toa, fixar fika, tvättar håret, väntar en stund till...och sen startar den. :rofl:

Fick svar från LG idag, de tror det är strömfel och att jag ska ansluta den direkt till ett vägguttag (vilket inte går, finns inget inom rätt avstånd och kan inte flytta på TV:n) eller prova en annan kontakt.
I morse tog det 10 minuter innan den startade. :eek: Efter min promenad tog det max en minut. Skumt. Måste vara nåt fel i själva TV:n ju.

Tröck på startknappen kl 18:45 ungefär, den står fortfarande och blinkar...1,5 timme har det gått nu. Dags att köpa ny...? Eller byta ut strömsladdarna kanske. Kan ju vara fel på dem.

:meh:

Jo, det får nog bli så. :meh:

En chattkompis hittade en 32" Samsung för under 3000:- :up: Kanske ska slå till på den. Min nuvarande är 27"
Jag slog till på en större än så för 3900. Sen måste jag ha hjälp att forsla den och ha hjälp upp för trappen:cool: Tur att man har snälla gubbar i sin bekantskapskrets:D

@Korven Tror inte jag kan ha en för stor, den skulle ta över lägenheten då :cautious: Bor litet, ett rum med kokvrå bara. Har TV:n på en byrå som är 80 cm bred + står en likadan byrå bredvid så typ 80 cm eller strax däröver skulle nog passa.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka