Senior, bredare än andra forum

indian-charlie

Trådstartare
Har skickat iväg en fråga (triangel) tidigare i kväll om det beror på en huslänk som gör att just senior blir väldigt brett?
Inga andra av forumen är breda men senior kan jag inte se ordentligt på min laptop.

Är det bara jag som har detta problem?
 
Sv: Senior, bredare än andra forum

Länken är åtgärdad.

Problemet bör ha uppstått för alla, men ju mindre skärm man har desto mer störs man av det. På min dator var det bara lite för brett och därför inget jag reagerade på speciellt mycket. Ibland kan ju länkarna göra så att sidan skenar iväg till en bredd som skulle kräva en 24-tums skärm för att kunna se hela, och det är det nog inte så många som surfar buke med.
 
Sv: Senior, bredare än andra forum

Ibland kan ju länkarna göra så att sidan skenar iväg till en bredd som skulle kräva en 24-tums skärm för att kunna se hela, och det är det nog inte så många som surfar buke med.
Jag surfar på en 32" :D
 
Sv: Senior, bredare än andra forum

Det gör jag också - ibland. Tjock-TV har dock väldigt kass upplösning så jag försöker undvika just det... :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 139
Senast: Elektron
·
Kropp & Själ Alltså, är det ens ofta så, att kvinnor berättar för andra kvinnor hur ojämställd världen är? Det brukar väl vara riktat till en bredare...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
12 741
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 372
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp