senior eller junior?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Verre

Trådstartare
Jag fyller senior ( :D ) i Juni, jaa nästa år blir det ju.. När jag "köper" licens och medlemskap osv.. Ska jag då "köpa" för junior eller senior :confused:

Tacksam för svar :bow:

Sv: senior eller junior?

Om du blir senior nästa år (-08) ska du lösa medlemsskap och licens för senior då. Alltså ska du lösa för senior.

som senior

licensavgifter gäller precis som t ex busskort för det år man fyller inte för vilket datum i övrigt.

Men om hon är 17 i år (eller ja förra året är det ju idag..) så rider hon ju som junior hela 2008?

Fyller du 18 eller 19?

Fyller du 18 i år så är det junior som gäller, fyller du 19 så är det senior som gäller.

Dvs, för att göra det totalklart. Är du född -89 är du senior (eller eg. YR då) och är du född -90 är du junior.

Jag fyller 18, så det är alltså JUNIOR som gäller ? :D så jag har fattat rätt nu haha

Om du är född 90 som jag och fyller 18 i år så är du Junior fortfarande :p. (därav västkravet oxå :mad:)

Men jag fyller ju 19 nästa år (-09) ? :D
Detta året (-08) fyller jag 18. :D

KL
Tack för denna tråden ;) har funderat på detta oxå ett tag. Fyller 18 den 10 juni och ska jag lösa junior eller senior licens då? :crazy:

Alla som är födda -90 är juniorer
Alla som är födda från -89-87 är Young Rider
Alla som födda tidigare är Seinorer.

*kl*
Frågan är besvarad, jag stänger tråden så slipper vi diskutera annat som inte har med frågan att göra...

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: Roheryn
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 609
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka