Verre Trådstartare 30 Dec 2007 #1 Jag fyller senior ( ) i Juni, jaa nästa år blir det ju.. När jag "köper" licens och medlemskap osv.. Ska jag då "köpa" för junior eller senior Tacksam för svar
Jag fyller senior ( ) i Juni, jaa nästa år blir det ju.. När jag "köper" licens och medlemskap osv.. Ska jag då "köpa" för junior eller senior Tacksam för svar
niardasp 30 Dec 2007 #2 Sv: senior eller junior? Om du blir senior nästa år (-08) ska du lösa medlemsskap och licens för senior då. Alltså ska du lösa för senior.
Sv: senior eller junior? Om du blir senior nästa år (-08) ska du lösa medlemsskap och licens för senior då. Alltså ska du lösa för senior.
TeamLundVer 31 Dec 2007 #4 Sv: senior eller junior? som senior licensavgifter gäller precis som t ex busskort för det år man fyller inte för vilket datum i övrigt.
Sv: senior eller junior? som senior licensavgifter gäller precis som t ex busskort för det år man fyller inte för vilket datum i övrigt.
MissOnly 1 Jan 2008 #5 Sv: senior eller junior? Men om hon är 17 i år (eller ja förra året är det ju idag..) så rider hon ju som junior hela 2008?
Sv: senior eller junior? Men om hon är 17 i år (eller ja förra året är det ju idag..) så rider hon ju som junior hela 2008?
T trazel 1 Jan 2008 #6 Sv: senior eller junior? Fyller du 18 eller 19? Fyller du 18 i år så är det junior som gäller, fyller du 19 så är det senior som gäller. Dvs, för att göra det totalklart. Är du född -89 är du senior (eller eg. YR då) och är du född -90 är du junior.
Sv: senior eller junior? Fyller du 18 eller 19? Fyller du 18 i år så är det junior som gäller, fyller du 19 så är det senior som gäller. Dvs, för att göra det totalklart. Är du född -89 är du senior (eller eg. YR då) och är du född -90 är du junior.
Verre Trådstartare 1 Jan 2008 #7 Sv: senior eller junior? Jag fyller 18, så det är alltså JUNIOR som gäller ? så jag har fattat rätt nu haha
Sv: senior eller junior? Jag fyller 18, så det är alltså JUNIOR som gäller ? så jag har fattat rätt nu haha
MissOnly 1 Jan 2008 #8 Sv: senior eller junior? Om du är född 90 som jag och fyller 18 i år så är du Junior fortfarande . (därav västkravet oxå )
Sv: senior eller junior? Om du är född 90 som jag och fyller 18 i år så är du Junior fortfarande . (därav västkravet oxå )
Verre Trådstartare 1 Jan 2008 #9 Sv: senior eller junior? haha ja samma som dig, Ok va bra då vet jag! tack alla
niardasp 1 Jan 2008 #10 Sv: senior eller junior? Jahaa, förlåt mig, jag fattade det som att du fyllde 19 nästa år
Verre Trådstartare 2 Jan 2008 #11 Sv: senior eller junior? Men jag fyller ju 19 nästa år (-09) ? Detta året (-08) fyller jag 18.
M My Beauty 2 Jan 2008 #13 Sv: senior eller junior? KL Tack för denna tråden har funderat på detta oxå ett tag. Fyller 18 den 10 juni och ska jag lösa junior eller senior licens då?
Sv: senior eller junior? KL Tack för denna tråden har funderat på detta oxå ett tag. Fyller 18 den 10 juni och ska jag lösa junior eller senior licens då?
F Fhanny 2 Jan 2008 #15 Sv: senior eller junior? Alla som är födda -90 är juniorer Alla som är födda från -89-87 är Young Rider Alla som födda tidigare är Seinorer.
Sv: senior eller junior? Alla som är födda -90 är juniorer Alla som är födda från -89-87 är Young Rider Alla som födda tidigare är Seinorer.
M My Beauty 2 Jan 2008 #16 Sv: senior eller junior? MissOnly skrev: Junior. Det är ju exakt samma fråga som TS ställde. Klicka för att se mer... ja men iom att hon fick olik svar
Sv: senior eller junior? MissOnly skrev: Junior. Det är ju exakt samma fråga som TS ställde. Klicka för att se mer... ja men iom att hon fick olik svar
M My Beauty 2 Jan 2008 #18 Sv: senior eller junior? Fhanny skrev: Hon fick ju inte olika svar Klicka för att se mer... jo men aja skit samma
Sv: senior eller junior? Fhanny skrev: Hon fick ju inte olika svar Klicka för att se mer... jo men aja skit samma
break_a_leg 2 Jan 2008 #20 Sv: senior eller junior? *kl* Frågan är besvarad, jag stänger tråden så slipper vi diskutera annat som inte har med frågan att göra... /B_A_L, moderator
Sv: senior eller junior? *kl* Frågan är besvarad, jag stänger tråden så slipper vi diskutera annat som inte har med frågan att göra... /B_A_L, moderator