Seniorer spekulerar...

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare golit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 175

golit

Trådstartare
Vad har hänt med Killroy? en gång var han här, men inte längre?

Senast ändrad:
Sv: Seniorer spekulerar...

Meeeen, det ligger ju namnet: He killed Roy, and now hes doin time:p

Och eftersom hansitter på sluten anstalt kan han inte klottra som brukade göra:D

Fast med tanke på hur de svenska fängelserna är (i varje fall i folkmun) så borde han väl ha rätt till i varje fall ledsagade permissioner, gratis färg och penselbidrag?

Fast med tanke på hur de svenska fängelserna är (i varje fall i folkmun) så borde han väl ha rätt till i varje fall ledsagade permissioner, gratis färg och penselbidrag?

Det har du ju fullständigt rätt i, fast det skulle ju inte förvåna mig, i och med brottets allvarliga karaktär (ständigt klotter i 60 års tid), att rättspsyk har elektorchockad bort hans konstnärliga åder...

Det har du ju fullständigt rätt i, fast det skulle ju inte förvåna mig, i och med brottets allvarliga karaktär (ständigt klotter i 60 års tid), att rättspsyk har elektorchockad bort hans konstnärliga åder...

eller så har han gjort som Thomas/Sture.. bytt namn? språk? identitet?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Skrämmande, roligt och lugnande på samma gång när seniorer testar ridning hos Malmö civila ryttarförening. – Jag tar chansen medan jag...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·
Fritid Hjälp. Däckventilen på skottkärrehjulet har åkt snett. Den sticker alltså inte rakt ut längre, utan ligger på sidan mot fälgen. Ingen...
Svar
9
· Visningar
412
Senast: Jeffery
·
Fritid Jag kom på för ett tag sedan att vi inte längre får några reklamblad i brevlådan. Det handlar alltså inte om postnord utan någon annan...
Svar
18
· Visningar
713
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka