senskydd runt om.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 50
  • Visningar Visningar 2 387
Sv: senskydd runt om.

cerrox skrev:
som dessa. för dom verkar ha bra passform(?) & är snygga, samt ok pris. :)

7121.jpg

Har dem! Har haft dem i två år och de ser fortfarande ut som nya:love:
Sitter bra på min pålla.

´Jag brukar använda vanliga senskydd bak när jag hoppar upp lite högre, för att hon ska "öppna upp" lite mera bak. De höga senskydden sätter jag på precis innan jag hoppar lite högre alt, efter framhoppningen innan jag går in på banan.

Bästa som finns i utrustningsväg!
varför? :D VAD är det som är så bra då?

:o kom precis på att jag har ju faktiskt ett par JW läderskydd, men dom ligger i källaren hemma hos mina föräldrar någonstans nerpackade i en låda, vet inte var faktiskt. la dom där en gång för jag vart så rädd om dom. ;) men det är ett par år sedan! måste leta upp dom. ..

vad är det för skillnad på dom & hampa skydden? ser ju nästan likadana ut i modellen fast JW skydden är mer än dubbelt så dyra!

*ducka för stenarna som säkert snart kommer farandes*

:rofl:

Jo, det är ungefärg samma modell som Hampa och Catago skydden. Fast JW är ju snyggare! :p .

Men smarto! Leta upp dem snarast!.

vett i tusan, jag tyckte nästan att hampa såg snyggare ut! :p men det är väl märket som LÅTER snyggare! :D för mej spelar det ingen som helst roll faktiskt vad det är för märke. men är dom typ likadana i modell & inget skiljer dom åt & hampa är billigare så klart att jag tar dom istället. ;)

jadu får verkligen leta upp dom! dom är ju knappt använda, men minns nu när du säger JW att det faktiskt är det märket på dom & att dom vart dyra, sparade länge till dom! jag tror att jag la undan dom till den dagen jag skulle tävla, spara lite på dom liksom! just nu är det inte aktuellt att tävla, men den dagen då det kommer då kommer jag att ha världens snyggaste skydd, minns att det är härligt läder också! :) vet vad jag ska göra imon eftermiddag iallafall! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
460
Senast: warg
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 506
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka