Sparvoga

Trådstartare
Börjar bli dags att införskaffa nya senskydd. Har just nu eskadron skydd, men det finns ju massa märken.. H**ks har ju liknande skydd någon som erfarenhet av dom? sen finns ju även hampa hur är kvalitén på dessa skydd i jämförelse med eskadron? dom är ju lite billigare...

Sv: Senskydd

Catago, hampa pro etc <- helt ok!
köp inte de plastiga som finns på hööks, släpper in skit och ger skav :(

En kompis till mig vars häst förbrukade benskydd som jag vet inte vad sa att Hampa är bäst av alla på marknaden och hon har testat typ alla! ;)

Då ska jag ta o hitta nånstans där dom säljer hampa här i härheten.. måste ju klämma o känna på allt:angel:

Det var iof något år sen hon sa det, men tippar på att de är likadana fortfarande, har säkert kommit några bättre skydd nu senaste året.

Jag har själv Hampa och tycker om dem!
Tror Börjes säljer massvis av Hampa för billig peng, tror de kostar runt 135 kr för framskydden. Alltid värt att ringa till dem och höra om de kan skicka om du nu vill ha! ;)

Jag har Hampa till min häst och gillar dom skarpt. Tycker det är bra kvalité och de är mycket prisvärda. Dock är Hampa Pro skydden lite i minsta laget, det är precis så att de funkar för mitt hbl som är ganska så grov och bastant, de andra "vanliga" hampa skydden (senskydden i af) är något större och tycker också de är lite bättre på henne.

Min kompis har ett par Hampa Pro, och hon älskar dom!

Dollar

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 922
Senast: 13579vas
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
896
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 475
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka