Ser fram emot

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Wiiie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 858
Sv: Ser fram emot

Jag ser fram emot att första tävlingen bla. för att jag tänkte debutera * med fullblodet och kanske få ta ut det nya fullblodet

Och för att få stå och titta på pluttan från marken och känna känslan:love: när hon går terrängen

Trossnäs tävlingar ser jag fram emot. Likaså Mantorp för att de är just Mantorp, min start&stopp tävling (första & sista för säsongen, alltså). Kanske Gärds också, länge sedan jag red där så de vore kul att göra det igen.

Sen lag-sm & individuella sm om man lyckas få en plats i ett lag/kvala är ju stort, framför allt det senare.

Wiiie skrev:
Någon speciell tävling du ser fram emot? Någon tävling/klass som är målet i år??? :bump:

Jag ser fram emot Mantorp som blir min första tävling i år.
Ska försöka ta lite placeringar i lätt klass och debutera * hoppas jag!

Ska också rida deb med 2 gröna 6åringar.

Liknande trådar

Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 701
Senast: sweep
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 489
Senast: Mirtai
·
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/... 2
Svar
33
· Visningar
2 152
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31