MissFideli

Trådstartare
Det är en glucosamin-tuggtablett, man kan även krossa den och lägga i mat. Men eftersom damen i fråga inte äter nån mat som passar krossade tabletter och heller inte äter den självmant, kan man ge den hel? Eller ger det inte samma verkan?

Sv: Seraquin

Du kan säkert ge den hel. Hundar antar jag att man brukar ge Seraquin genom att stoppa in tabletten hel i en köttbulle eller något. Det går ju även att krossa den och blanda den med lite vatten och ge det med spruta.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Joppsa
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka