Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vad har ni och säga om dem?? har hittat ett par kanonfina till nästan oförskämt pris. kanske skulle vara nåt att ha tills jag köper ett par nya efter jul när jag fårr lite bidrag
Jupp, dragkedjorna är ett problem tyvärr. Fick byta dessa efter 1,5 år (det tog över 3 månader att få dessa bytta av SG). Även vissa sömmar börjar "ge sig", tyvärr. Stövlarna är drygt 2,5 år gamla och använda varje dag. De är snygga och sköna fortfarande. Så här med facit i hand hade jag nog satsat mina slantar på en annan stövel....
Kanske ska börja spara till nya stövlar när dragkedjan ger sig igen.....
Dragkedjor är alltid ett problem, särskilt om man inte använder stövelknekt eller drar av stövlarna med handen utan använder ena foten till att dra av stövlarna.
Jag har ett par, de är hur sköna som helst
Har haft dem i nästan 3 år.
Enda problemet var att i somras gick ena dregkedjan sönder, men det är lagat nu..
Trädgård & Växter
Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...