sergio grassio stövlar.

Nominous

Trådstartare
vad har ni och säga om dem?? har hittat ett par kanonfina till nästan oförskämt pris. kanske skulle vara nåt att ha tills jag köper ett par nya efter jul när jag fårr lite bidrag :angel:

Sv: sergio grassio stövlar.

har ett par som är mååånga år gamla, (utan dragkedja) från den tiden hööks sålde dem.

De är mjuka o tunna i skaften o mycket bekväma.

Fina stövlar, verkar dock generellt ha lite problem med dragkedjorna.

Jupp, dragkedjorna är ett problem tyvärr. Fick byta dessa efter 1,5 år (det tog över 3 månader att få dessa bytta av SG). :crazy: Även vissa sömmar börjar "ge sig", tyvärr. Stövlarna är drygt 2,5 år gamla och använda varje dag. De är snygga och sköna fortfarande. Så här med facit i hand hade jag nog satsat mina slantar på en annan stövel....

Kanske ska börja spara till nya stövlar när dragkedjan ger sig igen.....

//Alice

Dragkedjor är alltid ett problem, särskilt om man inte använder stövelknekt eller drar av stövlarna med handen utan använder ena foten till att dra av stövlarna.

hej
de heter sergio grasso... utan i på slutet!

min erfarenhet är inte så positiv. ganska dålig kvalité.
Typiska italienska mjuka stövlar.

Mina är inte mjuka.

stovel.jpg

Jag har ett par, de är hur sköna som helst :love:
Har haft dem i nästan 3 år.
Enda problemet var att i somras gick ena dregkedjan sönder, men det är lagat nu..

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 153
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
463
Senast: zassoo
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Atletix
  • Ormbett
Tillbaka