Service/reparation av klippmaskiner - VAR?!

milly

Trådstartare
Jag behöver lämna in klippmaskinen på service/reparation för den har vart lite trög på sistone trots nyslipade skär... Verkar vara nåt i själva motorn som måste åtgärdas. Det står i instruktionsboken att det t ex kan vara KOLEN som är förbrukad... (?)

Kontaktade återförsäljaren (Hööks) men de skrev att deras kontakt inte tar emot när garantitiden gått ut (1år?), inte ens mot BETALNING :confused: . Så vad gör jag nu då??? Har ingen aning om var man kan lämna in sånt här?!
Maskinen är bara drygt 2år gammal, inte är det väl meningen att den ska REDAN skrotas? :eek: Det är ju en sån där riktig rejäl hästklippmaskin (Heineger 120W) som kostar över 3000kr i inköp.

Sv: Service/reparation av klippmaskiner - VAR?!

Ingen som vet? Ingen annan som lämnat sin klippmaskin för reparation eller så under alla år ni har ägt en? :confused:

Kolla om inte granngården kan hjälpa dig. Dom har service ställen som dom skickar sina egna produkter till. Dom kanske även tar märken som dom själva inte, har om du har tur.
Kostar ju inget att fråga i varjefall
/Lycka till

Ja det kan jag ju göra! Dock säljre nog inte den butiken här i stan några klippmaskiner ALLS - en mkt liten butik bara i denna håla...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pluggtråden
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka