• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 702
F

fälttävlansnörd

Någon som var inne igår eller så? Undrar lite hur pass mkt grejer de har inne :angel: ...

Var det som vanligt eller utplockat? Har de Eclipse Biofarmabs produkter?

Sv: Sharpman!

åh, jag vill åka dit. Massa rea nu ju. :banana:
Dock kan jag inte svara på dina frågor :o :D Faaaast, de brukar faktiskt inte vara så urplockat tycker inte jag , över lag alltså.

Ska dit idag! Kan titta om det ser utplockat ut, men de brukar de aldrig vara trots reor, sedan brukar de kunna ta hem fler saker!;) :D

Hehe, sorry, han aldrig läsa det sista :p Såg inte särskilt utplockat ut faktiskt. Eller jo ganska urplockat på ridbyxor men i övrigt så såg det "bra" ut;) Om man inte hittar det man söker KAN det finnas i travshopen i mantorp:p

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Dressyr Sadelkoll hos oss igår och det var som tur var inga större grejer utan behövdes bara justeras lite i stoppningen och "fluffas till"... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 065
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 902
Senast: Murray
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka