Shires täcke

Taz

Trådstartare
Hejsan!

Undrar om ett täcke jag sett på ridsportshopen.com (vet ej hur man lägger in bild tyvärr)
Det finns under täckeskampanj och har artnr: 95VCS ett regntäcke med hals pris 650 kr

Nu undrar jag om det täcket finns på någon annan hemsida än denna som man kan beställa??

:bump:

Sv: Shires täcke

Du högerklickar på den bild du vill använda och välj kopiera bildadress. Den adressen klistrar du in i rutan som öppnas när du klickar på bildknappen när du skriver i forumet. Ett tips är att alltid förhandsgranska så ser du att länken funkar.

95VCS.jpg

okej tack så jättemycket för hjälpen:bow:

Då har jag lärt mig något nytt idag:)

Vet inte något om just det täcket men finns ett lila Shire i stallet som är kanonbra. Används till att slänga på hästarna när de är svettiga och ska ut i hagen igen (lösdrift). Fortfarande vattentätt och inte en repa på det.

de är helt okej, ingen super kvalite kanske men en eller två säsonger funkar det, håller tätt väldigt bra. Stora i bogen!

Någon som vet var man kan köpa det förutom på ridsportshopen???

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 434
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka