Shires täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare nogat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 825
N

nogat

Har bara hittat dessa täcken lite här och där i olika ridsportsbutiker, tycker mkt om dessa täcken men skulle vilja veta om man kan köpa dessa över nätet eller om någon vet vart jag vänder mig här i sverige för att få en katalog eller liknande.Har varit på deras hemsida i england men där finns inget om underleverantörer här i sverige, någon som vet??? Tacksam för svar.

Ja, Eko har shires täcken! Köpte ett "Stormbreaker Plus" där för ynkliga 499 kr och är mycket nöjd. :D

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 776
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: Stergo
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
450
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?