Shiretäcken -var finns de?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Minizapp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 880
M

Minizapp

Hej. Jag har köpt ett antal olika täcken till min pålle och kommit fram till att Shire-täckena passar min häst allra bäst. De kasar inte och sitter jättebra utan att vara för trånga framme i bogen. Dessutom håller de jättebra mot hällregn en hel dag. :)

Men nu när jag skulle köpa ett regntäcke, tunnt utan foder, så har den affären slutat att sälja det märket! :eek:

Vet ni några nät-adresser där man kan beställa? Helst billiga ;)

Eller om ni vet något annat märke som också är lika rymligt framme runt bogen och bra pris.

Sv: Shiretäcken -var finns de?

Mina Shires-täcken har jag köpt på EKO, faktiskt det enda stället som jag sett att de haft Shires-täcken när jag tänker efter..

Suveräna täcken är det hur som helst, så jag är också intresserad av om någon vet någon nätbutik som säljer, kan alltid vara bra med alternativ..

Sv: Shiretäcken -var finns de?

citygross (fd eko) i växjö har nästan bara shires täcken

Liknande trådar

Utrustning Alltså nu blir jag snart galen! Jag har plöjt igenom en massa olika täcken till mitt kallblod, men det verkar hopplöst! Han har 145cm i...
Svar
8
· Visningar
2 662
Senast: Rie
·
A
Utrustning har probelm med att få täckena att sitta bra på pållen.. har 1 shire (regntäcke) och för att få det att ligga bra måste man dra det...
Svar
5
· Visningar
2 404
Senast: Jezzie
·
L
Utrustning Har varit ute på ännu en session täckesjakt och, såsom så många gånger tidigare, utan bra resultat. Den här gången så styrde jag...
Svar
11
· Visningar
1 558
Senast: Akustik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka