Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 583
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Den marinblå klänningen var verkligen jättesöt!

Själv har jag köpt mig en ny klocka
Jaeger-Reverso.jpg

Och så köpte jag ett mörkbrunt läderarmband i krokodil till också så jag kan variera mig lite...

kl

Äntligen hittat olivgröna jeans!
46817207401.jpg

(fast de är hellånga på mig :p)

Plus en helt vanlig vit skjorta. :)

KL

Får äntligen lägga plugget åt sidan och bara läsa vanliga böcker! :love:
526951_10150872327021840_1200128637_n.jpg

KL

Firade att jag fått pengar tillbaka genom att shoppa, vilket jag inte alls har råd med egentligen. Men lite småsaker fick jag unna mig bestämde jag. :p

10078496_SNOWWHITE_001_ProductLarge.jpg

47125907401.jpg

(ser ut såhär i ryggen :))
47125907402.jpg

Hela 99:- på gina tricot ;)

Problemet är bara hur man ska bära det.. Vill helst ha hela ryggen bar, men MÅSTE ha bh under. Dör annars, typ. :p
Eller iaf en bandeaubikini/topp. Men då försvinner lite av tjusningen...

Tack! Men åååååå... jag som va in på gina tricot igår o inte såg då jag något sånt, fast jag kollade efter såna plagg, blä! O här i hålan finns inte gina.. Illa!! Men aja..

Ja, hela ryggen ska ju vara bar! <3<3 Sånadär vad-de-nu-heter som man tejpar fast över bröstvårtorna då? Funkar inte det? Elelr en sån free-bra? =)

//r

Åh det sista linnet är så fint! Eller det första är också fint såklart;) men det sista tänkte jag också köpa men min storlek tog slut:(

Jo, jag funderar lite på en free-bra. De kostar ju dock 300 spänn, och det finns det inga pengar till nu. Inte till en sån "meningslös"(just nu är det meningslöst iaf, när jag har för lite pengar :p) sak. Och jag vill få lite form på titsen med - de är för små för att vara snygga utan bh, typ.
Har iofs en typ free-bra som jag aldrig testat, så får prova den först innan jag köper en riktig .)
Nu när det snart är festivaldax gör det inte så mkt om jag måste ha bandeau under för då är det bara kul med något färgglatt! :D

Surt att du inte hittade den när du var där. Finns vita med andra mönster med :)

Surt! Här i Götet fanns min storlek kvar! :D I Växjö var M minst, men då tappade jag axelbanden. :p Men S passade fint!

Okej, ja de kostar en del.. jag har heller ingen, har aldrig köpt någon.. men har funderat många ggr.. Ja, du får testa den du har först då =) Åå, festival, skoj! E d P&L du ska på? (tror jag läst de nånstans??)

Ja, de va synd! Okej =)

//r

Yes, P&L it is! Ska bli så jävla kul och just nu ber jag till vädergudarna att det ska bli lite riktig sommar så att det är fint när vi är där! :D

Okej! Här i krokarna då, va i Blg idag faktiskt =) De bygger ju där nu, bygegr om både stationen, vägar o massa, hoppas de är klara med en del som de tänkt sig till P&L börjar, ananrs blir de nog KAOS haha!

Ja, hoppas på finväder!! När jag festivalade (Siesta) va de kallt som satan!

//r

Vilket märke är det på den marinblå klänningen? Kan inte hitta den på hemsidan som den är länkad ifrån. Var supersöt:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 879
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31