Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 631
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Bytte en vinröd Zara-blus som tappade knapparna, och fick två plagg i utbyte! Koftan har jag spanat på länge och den sitter verkligen skitsnyggt i verkligheten (bättre än på bilden höhö), och den randiga tröjan av organisk bomull var så otroligt bekväm att jag inte kunde motstå! :laugh:

5618238811_1_1_3.jpg

0264119066_2_1_3.jpg

KL.
Jag har köpt:

100340_07.jpg

100024_03.jpg

210670_01.jpg
(fast svarta)

150194_01.jpg

130088_01.jpg

Häst häst häst! Men jodpushen är för civilit bruk ;).

*kl*

Extremt maxat halsband (sorry för ful bild, lite svårt att fota sig själv i farten ;) )

f23c910830d211e2a2e022000a1faf45_7.jpg

Tack för tipset, ska se om jag hittar appen! Mer bas behövs absolut, i övrigt tycker jag de är helt ok faktiskt. Dom anlände på posten idag, mycket snyggare än på bild :love:

155933_4162747463907_1884912353_n.jpg

Någon som vet hur stora dom här är?

Biomon: Har du lust att PM:a inköpsställe? :)

*kl*

Lyckades precis vinna de här på budgivning :love:

154131047_1.jpg

Det är enligt utsago två stycken äldre hattar från Italien och en från England, med prislapparna kvar.

Det är den verkligen! Rätt tunn dock, vilket är bra för mig som alltid blir för varm när jag vistas mycket inomhus... ;)

*kl*

Då jag läser mer PDF:er än jag någonsin trodde var möjligt och inte känner för att skriva ut när det är 500+ sidor så beställde jag idag en iRiver Story HD:

1651031

En läsplatta. :) Dels kan man föra över och läsa alla möjliga filformat (förutom e-böcker så läser den pdf, Word-filer och en himla massa annat) och så kan man tanka hem direkt från bibliotekens hemsida.

Jag gillar inte att läsa på skärmen och det känns onödigt att skriva ut något man kanske bara läser en gång och sedan kastar.

Åh vad smidigt det lät! Har samma problematik vissa delar av mina kurser, kan inte läsa från min vanliga datorskärm och börjar tröttna på att behöva skriva ut kopiösa mängder med papper... Skulle du vilja vara en vänlig själ och PM.a vart du köpte den? :)

Kl.

Har sen jag införskaffat korsett till Halloween, fått mersmak för underkläder i annan form än enbart standardmodeller i svart och vitt ;) Så kan nu komplettera garderoben med:

image4xl.jpg

och

image1xl.jpg

Åh vad fina! Gillade speciellt den blåa och den lila :)
En annan har inte huvudform för att hatt ska vara smickrande, inte något direkt tillfälle att bära hatt heller för den delen *suck*

Äh, tillfällen får man skapa sig! Jag älskar hattar och huvudbonader och bestämmer mig för när jag vill ha det på mig, i dagens samhälle finns det väl inga tillfällen när man ska ha hatt förutom om man råkar vara född som brittisk aristokrat. Så då får man hitta på sina egna :D

Och jag har problem med storlekar. Har bortåt 60-61 i ridhjälmar och snäppet mindre i hatt. Men det är inte alltid så lätt att hitta snygga damhattar i storlek 59-60 heller. Utsmyckade diadem, hårsmycken och hattar som sitter uppe på huvudet är tacksammare så sett.

Visst är de :love:

Fick slåss om dem och priset gick upp en aning över vad jag egentligen var beredd att betala. Men å andra sidan var de alldeles för vackra för att jag skulle kunna leva med vetskapen om att de hamnade hos någon annan. Och för alla tre var det fortfarande en rimlig prislapp.

Åh! Varifrån är den? Vad kostade den? Sjukt snygg!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 992
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka