Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 631
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

nedrans! Men det finns en lösning på det med :D du får lägga på dig så du blir en small ;)

KL.
Idag köpte jag mig äntligen ett "köks"bord, eller ja, matbord, nu är det slutätet i soffan!

d3fc386829c211e28a2c22000a9f15d9_7.jpg

Nej har faktiskt inte det men lekt en del med vänners 4or ;) Så är kanske inte jättekapabel till att jämföra, jag älskar min iallafall! Snabb, snygg och allt annat som man vill ha :bow:

Hihi, den är så fin så det är nästan värt det :D fast jag får nog lägga på mig på lite märkliga ställen, för i midjan är den lagom, problemet är lixom att det är för mycket tyg på framsidan ovanför bysten typ! Så dumt att den inte fanns i xxs, det hade nog vart perfekt!

Ahh... Okej :).

Sitter själv på en fyra med drygt ett års abonnemang kvar. Känns väl sådär, har redan hunnit spräcka skärmen :P.

Sånt är lite tråkigt :D Jag köpt faktiskt min kontant nu för jag sålde ett kameraobjektiv. Har några månader kvar på min gamla HTC men det får jag väl leva med :angel: var så trött på den så jag hade kunna spola ner den i toan.

KL

Köpte denna mössa från Börjesson idag, behövde en som är lite tunnare än min vintermössa men ändå täcker öronen.
gallivare%20m%20vit%20webb.jpg

Köpte även ett stort ljus jag skulle ha i en gammal glasburk, men det visade sig att ljuset var för stort, det gick inte ner genom öppningen..

Edit: Ursäkta den gigantiska bilden.. Tidigare minskade ju buke stora bilder, men det verkar ha försvunnit?

haha, vad roligt!

Själv är jag nämligen så himla glad att jag precis fått ihop min nya soffa så jag slipper sitta och äta vid köksbordet:D
Jag är i-soffan-ätare av rang, vart hemskt att vara förpassad till ett omysigt bord på någon trästol en hel vecka.
IMG_4543.jpg

Nu är det bara tv-bänken som saknas, sen är min lägenhet i princip komplett. Och den kommer på söndag:banana:

Soffor och tv-bänkar i all ära, din lägenhet blev ett hem när den där lilla vita lurviga fyrbenta saken flyttade in. Allt annat är bara dekoration. :D

taack! Jag älskar det, bästa blocketfyndet någonsin:).
Det fina är att det är öppna hyllor på andra sidan så förvaringsmöjligheten är total:D

Tassetass: Haha ja du har helt rätt! Beslutet att skaffa katt kommer jag nog aldrig ångra, speciellt inte eftersom han är som helt skräddarsydd för mig:love:
Nu ska han snart introduceras för min hund som just nu bor hos min mamma för att Charlie skulle få "bo in sig" lite först. Blir spännande!

om jag inte är helt koko så är ditt soffbord egentligen en tv-bänk från ikea som heter Markör. Hade en sådan själv och den såg precis ut som ditt bord med öppna hyllor på baksidan. Himlans smart att använda som bord! :)

Jaha där ser man! Måste vart från den tiden då alla hade tjock-tv då isåfall?
Den har ett ganska opraktiskt format för en platt-tv:p

Tv-bänkar kan förvandlas till lite allt möjligt märker jag, jag köpte en smal och bred tv-bänk nyss och har som skohylla i hallen:D

Precis, Serien tillverkas inte ens längre.

Ja många tv-bänkar är ju såpass små och smidiga dessutom. Och ofta stilrena och lättplacerade.
Har du bild på tv/skohyllan? Har världens fulaste skohylla och är boots-samlare (vilket ju inte går ihop) så jag hade gärna fått lite inspiration! :)

IMG_4552.jpg

Så ser den ut! Ska sätta upp två såna hängare med krokar ovanför också så det finns lite mer att hänga på:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 989
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka