Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade det! Det heter Animal Lovers Store![]()
Var däremot in där för några helger sen och såg inga fina hästar där då.
De hade ett par när jag var där söndags, butikerna runtomkring hade också![]()
Jag skulle köpa julklappar men köpte mig en träningsjacka istället
![]()
De hade ett par cirkushästar, men jag såg inte inte den med fjädrarna på huvudet...Åh, då måste jag nästan åka dit! Jag skulle vilja ha såna modell gammal karusellhäst..
Provade den där idag, men det kändes som om jag hade gäddhäng till tusen under överarmarna.Trodde först att det måste varit fel armar påsytt men så var det inte. Jag måste vara felbyggd.
![]()
Isf är jag också det..
Jag tror tyvärr inte riktigt HM är för min kropp när det är ärmar på plaggen.
Det blir liksom korvigt och märkligt vid armarna.
Dels är de nog eg inte riktigt breda nog över axlarna(jag har typ världens tunnaste axlar som du vet..:P) och sen är de för tighta över brösten och resten pösigt.
Armarna är ofta för korta med om man ska ta en strl som är smal nog. Längden i ryggen på typ kavajer och så brukar däremot vara för lång.
Jag verkar ha orangutang-armar och midjan för högt upp. :P
Var de normala i storlekarna? Har hört att deras kläder är väldigt små!Jag har köpt två perfekta vardagsklänningar som är oerhört mjuka och sköna och lite lagom uppklätt sådär för en dag i skolan. En djupblå och en svart, men på hemsidan hittade jag bara grå och lila så därför får det bli en sådan bild
![]()
Ja det tycker jag! Jag var i den fysiska butiken och provade både S och M, och S passade perfekt. Har stl 34 i överdelar i vanliga fall och 36 i nederdelar. Jag tycker inte alls att de brukar vara speciellt små i storlekarna faktiskt, men det kanske skiljer sig mellan UK och USA till exempel?Var de normala i storlekarna? Har hört att deras kläder är väldigt små!![]()