Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte shoppat, men jag fick den här klänningen för någon vecka sedan och har kärat ner mig lite i den :love:

2014-06-15_181728_539f54ffddf2b36b922c4fe9.jpg

Och så köpte jag mig ett par örhängen från Pilgrim när jag var i Köpenhamn i helgen :)

451332013.png

@Asko Sprillans nya strumpor är typ det bästa som finns :love:
@Mineur Superfin klänning och örhängena var supersöta, har mass Pilgrimsmycken också, gillar att de är enkla men ändå stilrena :)

Shoppat ringar, lång mönstrad kjol och vit klänning från H&M, skärp och tre armband från Myrorna och en klocka från New Yorker:
img_20140617_183720_53a072c2ddf2b35368583069.jpg
dsc_0320_53a0748fe087c32590d129c2.jpg

Oooooch lite saker som inte hamnat på bild än: prickiga hängselshorts från H&M, vit blus från Myrorna, sandaler från New Yorker, skor från Åhlens osv, ja jag har helt enkelt shoppat för mycket på två dagar.

@niphredil Jävlar! De satt ju svinsnyggt! Använd för tusan!
Tack!! Jag gillar dom också, som fan, men tycker att det känns lite naket samtidigt som jag stör mig som fan på att det är oro över slemhögars blickar och kommentarer som får mig att dra mig för att klä mig i kläder jag tycker om och känner mig fin i.

@niphredil Tänker att vågar du visa det på bild för hela buke är det nog inte så farligt att visa sig irl heller :)
Jaså? Här får jag inga snuskiga blickar eller kommentarer från okända obehagliga män dvs helt annorlunda mot att klä sig som man vill IRL.

@niphredil Det finns nog tyvärr sådana här också, du behöver ju inte vara bukeanvändare för att spana in något här så är nog ganska oklart eller svårt att avgöra

Var på Ge-Kås förra veckan och som vanligt hittar man ju massa grejer för inga pengar alls. Försökte hålla mig ifrån klädköp men lite blev det ju ändå.. Lite bilder på det roligaste:

Tunn jacka som trots (för mig) stor storlek satt som en smäck, kostade inte ens en hel hundralapp! ;)

En kimono med jättefina färger, de syns tyvärr inte så bra på bild :/

Blommig väska som jag blev lite kär i faktiskt! Somrig och lagom storlek för en plånbok och lite annat smått.

Passerade Haglöfs outlet i Avesta förra veckan och råkade köpa en tröja som jag egentligen inte alls behöver... men den var så otrooooligt mysig och dessutom snygg (det syns inte på bilden men yttermaterialet är stickat). Köpte en likadan fast svart och med huva till min pojkvän i födelsedagspresent (avdelningen för blivande pensionärspar med 100 % matchade kläder).
main.png

... och idag blev det shopping igen då mina tilltänkta terrängmarathonskor inte riktigt håller måttet. De har gått sönder på flera ställen i tyget efter bara 3 månaders användning och jag tänker inte springa 42 km i vildmarken i skor som riskerar att slitas sönder vilken sekund som helst. Efter lite betänketid och testande blev det dessa:
4958_6f7e9d157c2e67f6a20ebaf35efea910.jpg

Absolut supersköna, jättefula och tyvärr de dyraste terrängskorna på marknaden i princip. Smakar det så kostar det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 20 21 22
Svar
420
· Visningar
9 464
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 720
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 183
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 551
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden