Fattar Jag blev erbjuden att hänga med till Joniska öarna i augusti, men tänker att det nog är dödligt varmt då. (Sorry tråden för OT)Det är jag alltid! Fast det är lång tid kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar Jag blev erbjuden att hänga med till Joniska öarna i augusti, men tänker att det nog är dödligt varmt då. (Sorry tråden för OT)Det är jag alltid! Fast det är lång tid kvar.
Sandqvist är jättefina, men precis som med Kånken - jag kan inte välja! Jag har tänkt att jag vill ha en gul Kånken som ersättare för min ärvda gråa hur länge som helst, men varje gång jag tittar på dem i affären finnsdet så många andra alternativ, ju
Sandqvist är jättefina, men precis som med Kånken - jag kan inte välja! Jag har tänkt att jag vill ha en gul Kånken som ersättare för min ärvda gråa hur länge som helst, men varje gång jag tittar på dem i affären finnsdet så många andra alternativ, ju
Gul är fin, men jag är för slarvig. Den är liksom gul max 15 minuter... så jag satsade på grön.
Min lilla gula kånk är typ...grågul. Den har helt klart sett bättre dagar och var dum som färg åt BARNET som utflyktsryggsäck.
Jag har den också för att slippa bära tyngden på ena sidan till och från jobbet (Fjällräven). Inuti har jag en axelväska som jag använder under dagen (också Fjällräven, jag har en Fjällrävenfetisch också )
Den stora är dagrygga i Grekland.
Jag ÄLSKAR ryggsäckar.
Mvh gammal och töntig och inte hipp alls.
Jag köpte ett förhoppningsvis mysigt mjukisset till landet-häng
Jag kan inte bestämma mig.. Hjälp!
Jättefina , varifrån ?Mina nya vårskor. Jag gillar dem tokmycket!
Det är Rieker, jag köpte dem på Eurosko.Jättefina , varifrån ?
Ack så nödvändig underklädesshopping blev det för min del idag!
Beiga BHn från H&M
Vita trosorna på sidorna från Lindex (köpte många fler likadana par)
Resten från Kappahl
Hade någon idé om att jag skulle kunna trycka ner min 65F byst i en 75B BH (den blåa). Det gick såklart inte Så den ska bytas till 75D eller något. Annars är jag faktiskt rätt nöjd med dagens köp, även om underkläder inte är det roligaste att shoppa!
Jag älskar att köpa underkläder eller ja, behåar är ju en sak för sig...
Såg sköna ut
Jag håller med!Haha, du är typ min motsats! BHar och byxor är det värsta man kan köpa!
Ja, de verkade det! Allt var i bomull så.