Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har kikat på dom innan men jämnt dom var väl dyra. Men nu när vi hittade relativt billigt på en sida så slog vi till. Så nu kan vi slänga ut våra gräsliga fåtöljer i rött skinn som dessutom är väldigt slitna äntligen!
Jag har köpt en lägenhet i centrala Malmö 55 kvm 30-talslägenhet! Vissa detaljer stämmer dock inte på ritningarna, det finns numer en diskmaskin i köket och snart är badkaret utrivet…
Jag har köpt en bunt nya bordstabletter, en bukett med världens finaste tulpaner, kakstämplar, dammsugare och en hög med vita lerkrukor med fat (även årets pelargon Katy 13 som är i en av krukorna).
Jag har köpt lite småsaker hem. Ljusstakarna på soffbordet, glasunderläggen och de mönstrade kuddarna är nya.
Grytunderlägget, ljusstakarna på skrivbordet och den lilla asken är ny.
Tulpanerna köptes igår, men får absolut inte vara ifred för katterna, trots banningar hela tiden. Så det är därför de ser så ledsna ut.
Har köpt beiga mörkläggningsgardiner till sovrummet också, blev jättebra! Så himla skönt att inte bli störd av att katterna rasslar i persiennerna när man sover längre, och slippa ha en liten bit öppen (så att hela sängen blir ett solbad tidigt om morgonen).
Måste säga att ni alla verkligen gjort fina köp sista tiden
Nya soffbordet kommer i veckan, så efter det kan jag kanske bjuda på en bild. Fatboyen ska skickas tillbaka, läst på nätet samt fatboys egen hemsida att den innehåller bl.a. ett flamskyddsmedel. Dessa ämnen är med på lista hos EU över ämnen som ska förbjudas som jag förstod det. Och läste även om en tjej vars kompis jobbade som kemist sa släng ut den och lämna på miljöfarligt avfall. Ett av ämnena är tex inte godkänt i produkter till barn och det kan orsaka fertilitetsproblem hos kvinnor, så känns inte lockande alls att sitta i den. Pratade med butiken där jag köpte som var ovetande om detta (de säljer till företag och SKA informera företag om detta) så de tackade för upplysningen. Tråkigt då den var förbaskat skön
Sådant är alltid tråkigt men bra att du blev medveten om dessa kemikalier som fasas ut! Tillverkaren byter förhoppningsvis till något icke hormonstörande och då kan man köpa produkten och våga sitta i den