JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Shoppingtråd - endast bilder
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråd - endast bilder
*KL*
Jag fyndade ett nytt insektstäcke till storpålle i lördags, halva reapriset slutade på en summa av 149kr
Ja då tycker ja allt de va dax att skriva här igen. Detta har ja fått med mig hem de senaste dagarna.
Så får vi inte glömma de viktigaste köpter
Vilken tjusig!
kl
Vet inte om jag postat mitt senaste köp
Vilken vacker häst, är det en PRE tro? Och vad vackert den passar i rött, jättefint! Jag vill också kunna ha rött till min häst, men allt rött ser bara tokfel ut på min pålle
*KL*
Jag fyndade min allra första transport häromdagen, en gammal, men den är i princip helrenoverad så oj vad fräsch den är. Helt otroligt vilken frihetskänsla den ger mig! D
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästmänniskan
Om denna ligger fel får moderator flytta, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den.
Jag behöver lite hjälp ang ett problem. Jag...
2
3
Utrustning
För att underlätta för alla kommer här en GEKÅS-tråd som ersätter tidigare. Denna tråd är en BILDTRÅD - här visar man upp det man...
2
Utrustning
Startar en tråd där man kan visa bilder på utrustning som man köpt billigt och som är bra kvalite. Bilder är helst ett måste.
Inga...
Hästmänniskan
Hejsan!
Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet!
Bakgrund!
Jag själv 28 årig elit ryttare...
10
11
12
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Nu är sängen renbäddad och jag har lagt mig utan att vika tvätten. Den får ligga hopknövlad ikväll. Hundarna rastade för natten, en katt...
Mia_R
25 minuter sedan
Svar: 1 512
Visningar: 52 045
Allmänt
Roliga saker som barn säger
Småbarn Vi har haft sork i ena trädgårdslandet i vintras. Ungarna gjorde en sorkfälla idag sa de. Eller "snorkfälla för snorken" som yngsta sa...
Kilauea
36 minuter sedan
Svar: 849
Visningar: 135 679
Barn
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Varje gång vi ska gå på kvälls- eller morgonkiss kommer han och kryper upp på mig för att dra ut på det så mycket som möjligt :p ”ska du...
geting
40 minuter sedan
Svar: 621
Visningar: 39 621
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Jag har både tagit bort hemma, i bilen samt i veterinärens kök med de som tyckt det varit hemskt med klinik. Så tror de allra flesta...
Alexandra_W
58 minuter sedan
Svar: 36
Visningar: 2 057
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja en sen? Det är jag inte behöva fixa recept JAG tycker är skönt. Jag vill kunna gå raka vägen in på apoteket och köp det jag ska ha...
Nota
Igår kl 23:04
Svar: 1 427
Visningar: 87 622
Hund