Showträns

sasucatu

Trådstartare
Ngn som vet var det finns billiga träns med silver? är inte ute efter modell lyx, utan ett "fejk" träns duger gott. Pm:a gärna om man inte fåt lägga ut här..

Sv: Showträns

Highridge brukar ha billiga träns! :) Googla på det!

Bonanzawestern. com har nått iaf med silver till hyfsat pris. Det är inte lika mkt silver som dom dyra men det kan vara tillräckligt, det finns två modeller.

Ge-Kås i Ullared har billiga träns med lite "silver " på. Tror de kostade 189:- med tyglar till.

Liknande trådar

Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 265
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 979
Senast: ildiko
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 835
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
228
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Trött på bete