Sicken julklapp!

Sv: Sicken julklapp!

"-Ginger, du är min idol."

P1010003-2.jpg

Samma färg har vi också..

P1010002-1.jpg

:)

går det bra och ha den store o lille tillsammans så.
Jag har mina delade , särskilt på natten

Och med det ville du ha sagt?

Jag har tre hundar och två katter som jag aldrig särar på. Alla fem fungerar toppen ihop och olycksrisken är minimal.

Senast ändrad:

åh så söt!:love:

jag har oxå köpt en "sån" julklapp till mej själv i år... den bästa present jag nånsin "fått":D:love:

Vilken liten sötnos! :love: Och hans stora öron är ju alldeles bedårande :love:
Om du känenr för att byta mot en lite äldre och ljusare valp är det bara att säga till, jag ställer så gärna upp :angel: :D

Vilken liten sötnos! :love: Och hans stora öron är ju alldeles bedårande :love:
Om du känenr för att byta mot en lite äldre och ljusare valp är det bara att säga till, jag ställer så gärna upp :angel: :D

Åånej! Jag behåller honom gärna, ( växer han inte i dom där öronen kan vi dock diskutera vidare ) :D

MööÖÖÖöööört...!

(;))

Påminner mig själv: kisspölar överallt, aldrig gå hemifrån utan hundvakt, busrejs om nätterna, tuggmärken på möblerna....

MööÖÖÖöööört...!

(;))

Påminner mig själv: kisspölar överallt, aldrig gå hemifrån utan hundvakt, busrejs om nätterna, tuggmärken på möblerna....

Hittills på en vecka = två kisspölar, duktig valp som säger till, inget bitande eller grejande med annat än leksaker + ben, sover hela nätter och följer med om man ska iväg.:D

guuud SÅ SÖT VALP!!!! jag e inte avis:angel: visserligen har jag en egen valp hemma på sex månader men han är i sin fulaste ålder nu:rofl:

någon frågade om du kunde ha valp o dom stora ihop? ja varför inte? Vi har tre vuxna hundar här och en valp samt fyra katter, det fungerar utmärkt!

lycka till med ditt lilla knyte!

Varför skulle de inte kunna vara tillsammans?

Varför kan inte dina hundar vara tillsammans? Ger din äldre sig på valpar?

Bara en fråga
Nä min hund äter inte andra hundar. Det är inget monster. Utan en rottis tik.
Dom går bra ihop.
finns bilder på det på min sida som jag lagt ut

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 403
Senast: Dyngpeter
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 613
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 461
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
409
Senast: Annat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka