sidepull!?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lul
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 691
L

lul

vet någon vart man kan få tag i sidepull till en a-ponny!? skulle vara intressant o nyttigt att prova det på min shettis .. :idea:

Sv: sidepull!?

Jag tror Hööks har mindre storlekar, de för 198:- Men är osäker om det fanss shetland storlek... De hade iaf P,C, F

oki, fick ett litet hopp där. men typiskt att det inte fanns för ponny, tycker som att det alltid borde finnas i alla storlekar .. fast som shettisägare har man börjat vänja sig vid att sy sina egna benlindor, paddar o sy in täcken m.m.

nån annan som vet nått om sidepull för ponny?

Om du bara vill testa bettlöst utan hävstång så lita upp en liten remontnosgrimma å sätt tyglar i ringarna. Så utbildar jag min B-ponny tills hon blivit fixad hos tandläkaren och vant sig vid bett. Red min förra D-ponny på det oxå och hon funkade mkt bättre så är på bett/hack.

Har tyvärr inget tips på så litet sidepull...

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
975
Senast: Shixle
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
453
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023