JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sidor med information om hästens utrustning.
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Mariika
Startdatum
Startdatum
6 Jul 2005
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
676
Nån som vet några bra?
Tycker det är intressant att läsa om hur all världens olika hästutrustningar såsom olika huvudlag, bett etc. inverkar på hästen. Tack på förhand
Sv: Sidor med information om hästens utrustning.
Tackar o bockar!
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Tjatter
Notera ny regel i fetstil!
Regler:
Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek!
Varje spelare ska varje dag avlägga...
48
49
50
Hästvård
Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Valp 2025
Övr. Hund Nu har vi träffats och umgåtts med en hel hög med whippetar, inklusive valpens mor, mormor, mormorsmor, osv. Och valp är helt underbar...
Philosophia
37 minuter sedan
Svar: 940
Visningar: 68 168
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag var det strålande fint väder ute och jag hade öppningspass på jobbet. Så, jag promenerade med hundarna dit, lunchade utomhus med en...
Red_Chili
42 minuter sedan
Svar: 1 336
Visningar: 80 969
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Har äntligen fått tag på en speciell räka i mitt 200L som jag velat fånga in :p Hon är egentligen en skräp-neocaridina från någon blå...
Red_Chili
58 minuter sedan
Svar: 1 417
Visningar: 42 863
Djur