SIHS på nätet?

De fina vita hästarna kommer från beridna högvakten. De brukar vara med på alla större hästarrangemang, typ SIHS och Elitloppet.

Då gissade jag rätt! :) Antar att alla "de" hästarna är därifrån då? De med blåklädda ryttare alltså, trumpetarna, pukhästarna osv :)

Shownumren tror jag som sagt inte sänds på equisport
Tävlingarna livesänds och nu är det färdigtävlat för idag, har du inte kunnat se dem när de pågått alltså? Det har fungerat utan problem för mig iallafall.

Nej, jag har inte kunnat se tävlingarna heller. Och showen står ju ändå på listan över livesändningar idag?

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
938
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 995
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka