JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Det blev fina svenska resultat med placeringar i de avslutande klasserna i både Ascona och Knokke. Douglas Lindelöw och Petronella...
Hästnyheter
Det blev ett svenskt NM-silver i lag för juniorer/young riders. Vassast var Anna Hassös finska ryttare, som vann mästerskapet både...
Hästnyheter
Nations Cup-meetinget har precis börjat och redan är det svenskt högst upp på pallen. Petronella Andersson smällde till med seger. ...
Hästnyheter
Innan Nations Cup reds en 1,50-hoppning i St Gallen. Med felfria ritter tog Petronella Andersson och Angelie von Essen varsin placering...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Ställde ut mina regntunnor igår för det ska regna ikväll. Just nu blåser dom omkull hela tiden och hästarna har fullt sjå med att ha...
FengurLaugar
3 minuter sedan
Svar: 892
Visningar: 26 773
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Ja jag tycker svt borde solla bort mer. Det är ju trots allt människor som inte är vana vid att vara i media på det här viset och då...
stjarnhimmel
7 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Ehh ...jo det finns många som röstar för Hamas. Daniel Riazat visade sitt kvinnohat för öppen ridå då han med ett anti socialt dominans...
gulan
10 minuter sedan
Svar: 1 134
Visningar: 26 981
Allmänt
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Nu har jag skrivit till en som säljer en kallblodstravare. Ser lite grövre ut på bild, men det är såklart svårt att veta säkert innan...
Habina
5 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Hur bra form är hon? Man vill helst inte att de är i topp tävlingskondition eftersom de har svårare att ta sig då.
Gärna gå på grönt...
Hedwig
22 minuter sedan
Svar: 1 475
Visningar: 115 220
Grenar
Ofräsch häst?
Ridning Ja, är ni flera som rider så är det ju superviktigt att den ena vet vad den andra gör. Annars kan det bli väldigt tokigt för hästen.
Sirap
Idag kl 10:06