Simco's hemsida, + sadeln WI ½ Wheel

• Western
  • Trådstartare Trådstartare meiam
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 419
M

meiam

Nån vet som adressen till Simcos hemsida? Jag har letat på google men hittar inget.. Eller iaf nån adress till en hemsida där man kan söka upp en sadel och få info om den unika sadeln via sadelnumret.

Sen undrar jag om nån vet vad det är för bomstorlek på simcosadeln WI ½ Wheel? Den har relativt nyligt dykt upp på börj*s hemsida.
Letar westernsadel till min stora korsning bruksnordis/kallblodstravare 165 cm hög med ngt svängd BRED rygg och lite manke.. Har provat hundra olika westernsadlar men fastnat för Simco. Drafthorsesadeln hos simco blev för bred så ev. en bomstrl under den? Förslag?
Rider bomlöst nu och tillsvidare, men skulle vilja variera mig lite..

Tack på förhand!

Sv: Simco's hemsida, + sadeln WI ½ Wheel

Kapar lite om ställer en fråga.
Går det att söka efter just "min" sadel på deras hemsida? vart isånna fall, har sökt efter det nummer som står på min sadel och jag får inget resultat...

Sv: Simco's hemsida, + sadeln WI ½ Wheel

Kapar lite om ställer en fråga.
Går det att söka efter just "min" sadel på deras hemsida? vart isånna fall, har sökt efter det nummer som står på min sadel och jag får inget resultat...

Det var det jag undrade mycket också.. Har tittar på en sadel som jag tror kan tänkas passa min bruksnordis men ägarna visste inte vilken simco det var så jag fick bara numret på sadeln.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka