Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I slutet av juli är det dags för unghäst-VM i dressyr och idag möttes några av kandidaterna på Flyinge. Bäst bland 5-åringarna var Simmebros Martell med Sandra Sterntorp i sadeln som segrade på 84,8 procent och bland 6-åringarna var det Fiera Girl som reds av Yvonne Österholm. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Dressyr/2016/6/Simmebros-Martell-bast-pa-vag-mot-U-VM/
Hästnyheter
På unghäst-VM förra året tackade Sandra Sterntorp för sig och Simmebros Martell då hon kände att allt inte stod rätt till. Sedan väntade...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Hundavel & Ras Nu har jag ingen aning om vad den här hunden har gjort, men normalt sett så är det tre rapporteringar som leder till avstängning. Osäker...
Övr. Grenar Är så glad att jag har möjlighet att ha WE-hinderna framme nu🤩! Har ridit två pass med Zacke på hinder i veckan och mitt fokus med honom...