Simon-bilder

Sv: Simon-bilder

Absolut ! Det är bra med katthem, det finns så många samlade, man hittar oftast sin katt/sina katter ganska fort.

Guuud, vilken bamse katt! Men söt var han! Jag tycker mina kissekatter e stora, men de e nog inte ens halva honom :P

//Ewa

Visst är han? Mamma har ett café ihop med hans matte och mamman min är hjärtligt trött på att alltid höra hur fin och snäll han är :smirk:

Tänkte väl det...annars hade jag fått helt fel bild av dig :rofl:
...förstod att det var mandalaki... :angel:

Jag är kortare, blondare, yngre... Hmm... Vi har nog inget gemensamt förutom katterna. Hon har samma smeknamn som min huskatt och så äger hon ju Simon som är min uppfödning.

Alldeles riktigt. Och inte gör nått dumt nu mandalaki
eusa_naughty.gif

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
415
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
298
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka