Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Citat från sidan;

Spring , Spatsera, Jogga, Lunka, Gå, Hoppa, Hasa, Rulla, Halta, Vandra, Strosa...

Det spelar ingen roll hur du gör det - bara du gör det!
ahaaa, då kanske jag skulle fundera på det med... För springa gör jag verkligen inte :p

Jag har inte dom rätta känslorna kvar så det var mitt beslut. Men det känns inte bra alls just nu :( Jag är så otroligt ledsen och han är så otroligt ledsen. Jag vet att det är rätt beslut men jag känner bara nu att jag vill åka tillbaka till Göteborg och säga att jag ångrar mig...

Usch vad jobbigt men om inte känslorna finns kvar så har du nog gjort rätt beslut.Det är tufft att göra slut efter att ha älskat en människa så lång tid men jag hoppas att du snart repar dig.Kram!

Åh det är så hemskt, man vill som du säger bara åka tillbaka och trösta och göra allt bra igen. Men det är ju ett beslut du kommit fram till i full nykterhet så att säga, det enda man kan göra är att vänta ut den här värsta tiden och lita på att man verkligen ville det här. Kram!

För egen del så är det idag den där irritationen över paket med kursbok som inte kommer fram. Var är min bok?! Här sitter man och tror att den ska scannas, men ingen scanning har gjorts sedan Stockholms paketcentral och ingen avi till mig. Ringer Posten, som inte ger mig mer svar än det som står på hemsidan. Ringer idag Adlibris, som säger att såna här försändelser inte scannas och den ligger troligtvis på utlämningsstället (i Tingsryd såklart, istället för Ica här i Ryd). Gah! Ogillar starkt när paket och annat är såhär kluddigt. Hoppas verkligen den ligger på Preem nu!

För övrigt: Det ösregnar idag. Hösten är här! :D

Åh, jag är så ledsen för din skull! Fy så jobbigt. Hoppas att du fått sova ordentligt (då brukar ju allt kännas lite bättre) och att det snart känns lite lättare. :(

Här är det strålande sol! :cautious:

Jag ska strax springa iväg och hämta min bil som varit på verkstaden. Egentligen är det på tok för varmt för att springa, men gör jag det inte nu blir det inte gjort.

Ja, vi kan ha en minibuketräff samt känna oss hurtiga samt agera goda medmänniskor som ger till behövande. Många flugor i en smäll!

Instämmer och hoppas att det långsamt känns lite bättre. Jag har aldrig varit med om det men det svider när jag tänker mig in i den sitsen, det är väldigt starkt gjort att stå på sig även om en del av en bara vill göra ogjort.

Det här är ju en tråd där det sällan är odelat positivt att välkomna människor, men välkommen är du i alla fall.

låter vettigt! Väntar lite med att anmäla tills jag vet hur livet ser ut, men skall ha kvar det i tanken :D

Bläh. Känslan av lycka som uppstår när man kommer hem och upptäcker att kylskåpsdörren stått på glänt...:banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 024
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
519
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 025
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka