Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Gud så skönt. Mmm...
Jag har njutit av en brasa i öppna spisen och längtar som en tooook tills jag sitter i mitt eget hus framför min egen öppna spis, med världens mysigaste brasa och en kopp te. :love: Nu har jag världens bästa glöd och är besviken på att jag inte har marshmallows hemma.

Låter himla mysigt!

asgött var det! Min massör är sjukt duktig, och jättetrevlig med, så vi tjötar och skrattar massor samtidigt :)

Äntligen hemma! Men det har varit en bra kväll ändå. Faktiskt riktigt trevligt!
Men jag är helt slut nu. Tur det bara är en jobbdag kvar av veckan!

Öppen spis är det bästa som finns!

Och apråpå det bästa i världen så kommer snart Killaloe hit och håller mig sällskap i helgen :love: Herr Bus är såklart också med!

Men du är också välkommen!! Kom'ba! Jag har glass och choklad och Idol (!) och ett helt hus för mig själv (typ).

Kränkt?! Jag om nån är kränkt!

Jag jobbar helg om två veckor igen, välkommen välkommen. ;)

Alltså... Det blir nog mysigare än du tänkt dig. Killaloe skickade just lite obehagliga (?) önskningar om natten på FB... Jag skulle sova med ett öga öppet om jag var du! :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 041
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
533
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka