Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

kl

gah! Måste kräkas på det nån stans! Har ni sett nya zalandoreklamen? Den "för män"? KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK

åh, tack flickor! :) Har spenderat dagen med att mocka, baka, måla utemöbel, baka, städa mm mm.. Ikväll kommer lite vänner hit, skall bli mysigt :)

Grattis!! Det låter som en mysig dag :)

Jag är tjurig idag och inte blir det bättre när man är trött och hungrig. Tror jag ska göra en stor fet kladdkaka och äta upp den själv...
On the good side så har jag planterat mitt äppelträd idag, alldeles själv.

Grattis!

Zarro: Kul! Du var väl lite sugen på att byta jobb, eller minns jag fel?

KL

Trött efter dagen (inte så konstigt). Ska dra mig mot sängen och försöka sova gott för första gången sen cirkusen drogs igång (för nästan en månad sen). Ska bli skönt! :D

Delvis kl

Tack för alla grattis, både här och på fb! Har haft en smått stressig om än djur effektiv och produktiv dag, och kvällen kändes mycket lyckad :)
Nu har alla gått hem iaf, och jag skall sova! Börjar tyvärr kl sju både mån och tis, men får försöka överleva ändå ;)

Addan: förståligt att du är trött! Men kul grej :)

Zarro: gött med jobb! Vad är det för nått?

kl

gah! Måste kräkas på det nån stans! Har ni sett nya zalandoreklamen? Den "för män"? KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK
Ja. Hatar deras reklamer i allmänhet, och den du menar i synnerhet. Blä.

addicted+Ceta: Det stämmer bra att jag är trött på mitt jobb.Ska jobba första dagen idag på cirka en månad så får se hur det känns.
Det som jag ska på jobbintervju för är extrajobb på kundtjänst.
Jag har tänkt att jag ska ha båda dessa jobb medans jag pluggar.Jag pluggar ju nu till Grundlärare med inriktning mot arbete i fritidshem.

den är så stereotyp och nedlåtande mot både kvinnor och män att jag bara lackar!

Zarro: Kul! Alltid gött att kunna jobba lite extra under tiden man pluggar :) Är utbildningen 3,5 eller hur lång?

Hoppas att det går bra på intervjun. Låter som en rätt bra mix mellan jobben isåfall, om man har två extrajobb så kan det vara skönt med lite kontrast mellan dem.

Här går allt långsamt just nu, sovit minimalt (2,5 timmar första natten och snäppet mer sen) och stressat maximalt under helgen och nu börjar verkligheten landa lite. Både med flytten och hästarna. Även om jag fortfarande börjar storgråta så fort jag ser hennes avkomma som jag har hemma i stallet så funkar rutinerna hyfsat nu.

Usch, vad jag lider med dig(eller ja, er!)! Skönt att det i alla fall börjar bli lite bättre... :(

Har det gått bra med flytten?

Ja, mina föräldrar och bonussyster med respektive samt en av mannens kompisar hjälpte till. Sen stannade pappa och hans sambo och plockade upp samt skruvade möbler och lagade middag åt oss på kvällen. Så det är bara grejerna i bokhyllan som ska på plats och en ny lampa som måste köpas. Katterna har tagit det hela med ro vilket känns fruktansvärt skönt.

Tack:).
Min utbildning är på 3år.Kommer sen att vidareutbilda mig men kommer jobba ett tag,skaffa barn,hus etc.

Undret:Tack!Tråkigt med hästen.
Ang min fråga om hur du har säkrat upp din utbildning ekonomiskt är bara för jag ville veta lite om hur andra människor planerar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
6 041
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
535
Senast: _Elly_
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 059
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka