Klart du måste fråga! Om man inte vågar vinner man inte! (Lätt för mig att säga, jag vet).
Jo så ska jag försöka tänka, tänkte ju så när jag skulle skriva första gången och det gick ju bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du måste fråga! Om man inte vågar vinner man inte! (Lätt för mig att säga, jag vet).
Jo så ska jag försöka tänka, tänkte ju så när jag skulle skriva första gången och det gick ju branu har han ställt lite frågor till/om mig så känns lite bättre för tillfället
hade han inte vart intresserad borde han ju bara försökt avsluta samtalet efter att han svarat på mina frågor tänker jag
*och nu ska jag sluta analysera*
![]()
Haha Mineur, älskar din dröm fast det var lite bitterljuvt. Men vad härligt att det kändes som rätt beslut, och att det lönade sig att inte vara allt för spontan.![]()
Detta skulle jag försöka jobba på om jag vore som duDet är nog en välbehövlig paus för mig det här, efter 10 månader av oavbrutet flirtande/dejtande/försök att analysera vad en annan person tänker och känner
@Mineur
Detta skulle jag försöka jobba på om jag vore som du. Dejtande kan vara kul också, det måste inte vara sådär, och det låter jobbigt att ens försöka sitta och analysera hur nån annan tänker. Ett tips bara! I all välmening.
Hur går det för er andra? Om ni orkar får ni gärna ge mig en liten recap på vilka ni är och hur era liv ser ut, nykomling i tråden som jag är!
Alltså nä nu har jag suttit här och analyserat ditt gillande som att du tycker om att jag är osäker på mig själv, och det måste betyda att du vill att jag ska må dåligt, så egentligen tror jag att du haaatar mig!@Mineur (förtydligande: gillar sista stycket såklart, inte det om att du är osäker och tycker att det blir jobbigt)![]()
Alltså nä nu har jag suttit här och analyserat ditt gillande som att du tycker om att jag är osäker på mig själv, och det måste betyda att du vill att jag ska må dåligt, så egentligen tror jag att du haaatar mig!
(tyvärr ett ganska sannolikt scenario på hur min hjärna faktiskt skulle kunna låta i en annan situation)
(jag är så de två första veckorna när jag dejtar! helt seriöst! mår typ fysiskt illa (!!) medan jag väntar på svar på SMS från killen jag träffar)
Hur går det för er andra? Om ni orkar får ni gärna ge mig en liten recap på vilka ni är och hur era liv ser ut, nykomling i tråden som jag är!
Jag lärde mig till slut att bara totalvägra. Så fort jag tänkte på det så sa jag till mig själv "nej, ge fan i det där". Inte göda mina tankar, inte låta mig fundera över vad han tänker eller tycker. Bara vägra liksom. Med träning så går det ju, även om jag (som sagt) ända tills jag träffade sambon var hysteriskt nervös i början, brukade må illa om jag inte fick svar på en gång och så. Det låter ju rubbat men så länge man själv inser "det här är galet, jag kan inte hålla på såhär" så är man inte galen tycker jagMen hur gör man för att inte analysera allt som händer då? Alltså, jag har verkligen skitsvårt för det!
Jag lärde mig till slut att bara totalvägra. Så fort jag tänkte på det så sa jag till mig själv "nej, ge fan i det där". Inte göda mina tankar, inte låta mig fundera över vad han tänker eller tycker. Bara vägra liksom. Med träning så går det ju, även om jag (som sagt) ända tills jag träffade sambon var hysteriskt nervös i början, brukade må illa om jag inte fick svar på en gång och så. Det låter ju rubbat men så länge man själv inser "det här är galet, jag kan inte hålla på såhär" så är man inte galen tycker jag.
Aha. Ja, då får man väl kanske tvinga sig åt andra hållet? Alltså tvinga sig att upprepa som ett mantra att det inte är farligt att höra av sig, att det inte betyder att man står utanför hans hus i regnet och ropar hans namn och erbjuder honom sitt hjärta, utan att det bara handlar om en fika och att lära känna honom.Men om man är som jag då istället, som inte ens brukar komma till analyserande-stadiet, för jag fegar ur innan jag hört av mig. Hur fasen ska man göra då?