Singstar - 4 mickar?

A

Alvin

Jag och en kompis sitter och diskuterar singstar. Hon påstår att man inte kan spela med 4 mickar medan jag har för mig att jag har läst att man visst kan vara upp till fyra spelare. Så, vem har rätt? :D
 
Sv: Singstar - 4 mickar?

Jo- jag tror man kan ha 4 mickar.. HAr iofs inte provat....
Men det står att man kan spela 2-8 personer i PARTYinställningen...
 
Sv: Singstar - 4 mickar?

har ps2 och tror inte det går? elle int edå vi testade iofs kanske mans ak ah nån annat mode.
 
Sv: Singstar - 4 mickar?

Vad jag vet kan man bara ha 2 mickar, men däremot kan man spela flera. Då skickar man micken mellan sig, turas om att sjunga delar av låtar eller hela låtar osv. Har aldrig sett eller hört talas om att man kan ha fler än 2 mickar. Däremot finns det ju nått liknande karaeokespel för xbox (tror jag det var?) där man kan ha flera mickar. Det kanske var det hon menade.. Men singstar tillhör ps-konsolerna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har problem. Det finns fyra saker jag avskyr när det gäller dasspapper 1. Papper som slutar existera när det blir blött så man...
2
Svar
34
· Visningar
1 635
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 710
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp