Sista gången jag är gravid..

Kalaspinglan

Trådstartare
troligtvis. Och ändå går jag och gnäller och stånkar och stönar och tycker det är skitjobbigt. Egentligen är det ju ett helt fantastiskt tillstånd, där ett litet liv växer i min mage.
Jag har aldrig tänkt så tidigare.. att jag troligtvis inte kommer att vänta barn igen.

Ikväll ska jag lägga mig på soffan och njuuuuuuuuta av min graviditet.

Sv: Sista gången jag är gravid..

Jag led så fruktansvärt av mina graviditeter att jag steriliserat mig efter tre barn, fast jag egentligen vill ha fler. Inget fantastiskt eller underbart med det alls, bara en ren biologisk process jag var tvungen att genomlida. Jag ångrar naturligtvis inte mina barn, men fler är det inte värt för mig.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 843
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 246
Senast: Amha
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 474
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 421
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023