Bukefalos 28 år!

Sista pappersjobbet innan avfärd med kattstjälp

Jag visste var jag hade tomma plastfickor till resehandlingarna... I Fatimas, fina guldpärm... så jag bläddrade igenom den med foton, kvitton på stall, stallkontrakt, veterinärintyg, veterinärkvitton, hovslagarkvitton, kiropraktorkvitton, kvitton på foder och handlingar från djurskyddshandläggare, som fick kopior på alla papper och kvitton som finns i pärmen. Jisses, vilket slit det var för att djurskyddshandläggare, hovslagare, kiropraktor, veterinär och jag skulle kunna överbevisa mina "så kallade" vänner (anonyma förstås) på den tiden att vi visste vad vi höll på med...

Jag ska kolla igenom att räkningar är betalda, samt skicka in sökta jobb till arbetsförmedlingen.
Tömma kyl... och skramla ihop sopor, så morgonbesöket i morgon kan bära ut det... Jag får väl be min farbror gå över gatan och kasta det, som blir under dagen i morgon, när han matar fiskar och kollar postfack.

Nu ska jag "bunta ihop" kablagen på rullatorn, så de inte hänger och slänger. Jag var på Clas Ohlsson o köpte buntband. Visst ja bagagetag köpte jag också, en till rullator och en till manuell rullstol, väskan och ryggsäck sitter redan på, "arvegods" från mamma o pappa.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp