Sits i tölt

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Linda Lundquist
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 8 927
Sv: Sits i tölt

Coop skrev:
Tölt är underbart, sitt som du gör på en stol. Rak i ryggen och bara njut och följ med :bump:

Man ska nog inte sitta som på en stol, då blir det liksom att benen åker fram väldigt mycket & då får man väldigt lätt bakvikt; rider man det ett tag kan det vara svårt att träna bort .. "/

Men förstår nog vad du menar endå, men 'ovana töltmänniskor' kan kanske uppfatta det fel :p

Kiickan skrev:
... men 'ovana töltmänniskor' kan kanske uppfatta det fel :p
Å andra sidan, "ovana töltmänniskor" - har de ridit klockren tölt alla gånger?!

ang skrev:
Å andra sidan, "ovana töltmänniskor" - har de ridit klockren tölt alla gånger?!
Nej , men nån gång och det är DÄRFÖR som man alltid försöker få "den där" klockrena tölten sen.

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Edla
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 611
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 875
·
Ridning Hej! Jag har precis köpt en häst på 6 år. Jätte lugn och snäll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Svar
16
· Visningar
1 540
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna