Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det sitter alldeles för lågt ned. Ett hackamore ska sitta minst lika högt som en engelsk nosgrimma (ca två fingrars bredd under "kindbenet" eller vad det nu heter)
Japp det var jag som funderade på det, men jag satt så jäkla dåligt i den
Så jag köpte en New England som inte satt så himmla bra på pållen, sen blev det en griggin dressyr med utanpåliggande knästöd.
Men jag fick skavsår av den
Så nu sitter jag kvar med min Maxam allround
nej det ska det inte.
på stångbett ska det sitta i kinnkedjegropen.. på hackamore ska det sitta högre upp
sitter ett hackampre för långt ner så ökar risken med att kunna knäcka nosbenet mycket. sitter det rätt så är risken mycket liten
sitter dets om på bildens å är det mycket mera troligt att det går att få av för där är benet tunnare
Kläder & Bli fin Jag valde en klänning som jag redan hade, som är inköpt på Glinder. Det gick det med. Klänningen jag skulle ha haft har fortfarande inte...
Hästmänniskan Fast när jag tävlade B-ponny i dressyr på lokal och regional nivå så var det undantagsvis som det fanns tillräckligt många B & C-ponnier...